Advertisement

Dit zijn de regels voor reguliere gebruikers:

1. Het vragen om en het aanbieden van downloadlinks met daarin ongelicenseerde (= zonder toestemming gekopieerde) inhoud wordt niet getolereerd. De eerste keer volgt een waarschuwing en de tweede keer volgt een permanente blokkering van de account en ook wordt de mogelijkheid tot het aanmaken van een nieuwe account geblokkeerd.

2. Wees aardig en behandel mensen met respect. Houdt de discussies beleefd en wees onbevooroordeeld over verschillende meningen.

3. Onderwerpen en berichten die aanzetten tot 'upvotes' (= het klikken op de 'loof'- (of '♡'-) knop) zullen worden verwijderd.

4. Het nadoen van andere gebruikers of beroemde mensen wordt niet getolereerd.

5. Spammen, trollen of vandalisme van elke soort zal worden verwijderd.

6. Als je bent verbannen en terugkomt onder een nieuw account, zal ook dat account worden verbannen.

7. Vraag naar hulp. Zie je iets dat niet juist lijkt? Of heb je gewoon een vraag? Neem dan contact op met Fandom-personeel via "Give feedback" op jouw app's Instellingen-scherm, of via http://community.fandom.com/wiki/Special:Contact.

8: De Nederlandse personage-namen en de Nederlandse aflevering-namen worden standaard gebruikt op elke pagina, óók als de aflevering in kwestie nog niet is uitgezonden in Nederland. Buitenlandse namen kunnen eenmalig als alias vermeld worden op de pagina van het personage of op de pagina van de aflevering. Waar er geen Nederlandse vertaling van een afleveringtitel bestaat of de Nederlandse vertaling niet makkelijk te traceren blijkt kan de titel naar het Nederlands bewerkt worden. Een Japanse verwoording binnen haakjes is niet altijd een directe vertaling, deze 'vertaling' kan ook een indirecte lokalisering zijn.

9: Als een pagina beveiligd is en je deze pagina wilt bijwerken dan kun je hiertoe een verzoek indienen op de overlegpagina van de admin/sysop.

10: Tijdelijke stemacteurs hoeven niet op de pagina van het personage vermeld te worden, deze kunnen op de pagina van de aflevering vermeld worden.

11: Bij een storing in de 'comments'(reacties)-sectie kan de overlegpagina gebruikt worden als zodanig mits er niet veel overleg op de overlegpagina plaatsvind.

De regels zijn niet van toepassing op beheerders.

De kijk-statistieken die op deze website vermeld staan zijn afkomstig van Stichting KijkOnderzoek (SKO), deze zijn door wiki-gebruikers aangevuld met aanvullende informatie.

Advertisement