Advertisement

Duitsland[]

In 2003 werden drie DVD's met televisie-afleveringen uit de jaren '90 uitgebracht op DVD door Universal. In 2019 zijn er vier DVD's met televisie-afleveringen uit het 2017-seizoen uitgebracht door uitgever Polyband. In 2021 werd de film "Shinchan: Botsing! Krabbelrijk En Bijna Vier Helden" uitgebracht op DVD en BluRay door wederom Polyband.

Naast de Duitse audio is sinds 2019 (door uitgever Polyband) ook Japanse audio aanwezig. Voor zover bekend is er geen Nederlandse of Engelse ondertiteling aanwezig.

www.amazon.de

India[]

In 2011 is er in India een film uitgebracht op DVD in de taal Hindi door Sony. Voor zover bekend is er geen Nederlandse of Engelse ondertiteling aanwezig.

www.amazon.in

Spanje[]

Sinds 2008 wordt er in Spanje regelmatig een film uitgebracht op DVD. Uitgevers waren Disney, Buena Vista en Selecta. De Spaanse taalkeuze kan verschillen in verband met de meerdere regio's in Spanje. Ook is er Japanse audio aanwezig. Voor zover bekend is er geen Nederlandse of Engelse ondertiteling aanwezig.

www.amazon.es

Verenigde Staten[]

Tussen 2006 en 2011 zijn in de Verenigde Staten 78 afleveringen Engelstalig uitgebracht in een alternatieve nasynchronisatie bedoeld voor een volwassen publiek. Voor zover bekend is er geen Nederlandse ondertiteling aanwezig.

www.amazon.com

Advertisement