Advertisement

Nini loopt naar pianoles, maar dan ziet ze een huilend jongentje, dat Kenny heet. Hij zegt tegen Nini dat hij verdwaald is. Dan komt Shin eraan lopen. Nini gaat dan opeens snel weg en Shin blijft alleen bij Kenny. Ze gaan op zoek naar Kenny's moeder. Shin Chan wijst alle vrouwen aan, maar geen eentje is de moeder van Kenny. Dan gaan ze maar naar de politie, alleen de agent moet snel weg, want de frikandellen bij de snackbar zijn gestolen. Dan gaan ze een winkel binnen. Ze gaan naar de afdeling 'Lost And Found'. Shin Chan zegt dat Kenny stil wordt van chips en lolly's, maar hij eet het allemaal zelf op enwil er vandoor gaan. De mevrouw die Shin en Kenny helpt weet geen raad meer om Kenny stil te krijgen. Maar als Shin zijn broek laten zakken, wordt hij opeens stil! De mevrouw vraagt of ze al bij de politie zijn geweest. Dus ze proberen het voor de tweede keer. En wie zien ze daar...Kenny's moeder!!! Even later thuis zegt Shin Chan dat hij een jongentje heeft geholpen zijn moeder weer te vinden. Misty zegt dat Kenny's moeder Shin wel dankbaar is. Maar...Kenny moet eten en zijn moeder vind hem niet. Als ze hem heeft gevonden, heeft hij net als Shin toen deed ook zijn broek laten zakken!

Advertisement