Advertisement

Juf Dori is thuis aan het stofzuigen en wacht op een telefoontje van haar vriendje Rikkie. Opeens staan Shinchan, Max, Bo, Cosmo en Nini in de woonkamer van juf Dori's huis. Ze houden daar de Kazu-kinderen club vergadering. Ze praten over Rikkie die ze met een andere vrouw zagen lopen. Juf Dorii hoort ze praten. De Kazu-kinderen willen op onderzoek uitgaan. Juf Dori wordt lid van de club, anders mag ze niet mee. Dori gaat met Shinchan en Max mee. Ze zien Rikkie lopen en ook nog met een andere vrouw. Shinchan weet een afsnijweg om ze ongezien in te halen. Ze lopen tussen twee gebouwen door die heel dicht naast elkaar staan. Shinchan en Max komen er net op het eind uit, maar Dori niet. Ze zit vast met de ene helft tussen de gebouwen. Rikkie loopt precies langs en ziet haar. Hij weet haar los te krijgen. Bo, Cosmo en Nini zijn ondertussen ook aangekomen. Daarna vraagt Dori wie die vrouw is. Rikkie zegt dat het zijn nicht is die in Kazu komt wonen. Hij helpt haar met een huis zoeken en dat soort dingen. Dori is helemaal opgelucht en de Kazu-kinderen hebben een goede daad verricht, altans dat vinden ze zelf.

Advertisement