Advertisement

Het is avond en de Nohara's staan op het punt aan het diner te beginnen. Shin Chan en Harry verwachten iets lekkers, maar Mitsy heeft alleen maar restjes klaargemaakt. Daisy heeft de hele dag alle aandacht opge�ist en daarom heeft Mitsy geen tijd gehad om eten te koken. Shin Chan en Harry zeggen dat ze wel doen alsof ze uit eten zijn. Mitsy vindt het niet echt leuk dat ze er zo over denken. Uiteindelijk lijkt het de Nohara's een goed idee om uit eten te gaan en ze gaan naar een kindvriendelijk restaurant.

De Nohara's komen bij het restaurant aan en besturderen de menukaart. In het restaurant lopen allemaal serveesters rond waar Shin Chan en Harry hun ogen niet vanaf kunnen houden. Ze zitten steeds naar ze te kijken omdat het jonge vrouwen zijn. Als Mitsy het merkt geeft ze Shin Chan en Harry allebei een klap en is het afgelopen met het gestaar.

Daisy ziet op tafel en zout- en peperbusje staan. Het glimt een beetje en daar houdt Daisy wel van. Ze kruipt over de tafel, pakt de busjes en schudt ze heen en weer. Overal vliegt zout en peper rond en iedereen moet niezen. Snel grijpt Mitsy in en zet de busjes terug.

Daisy is kwaad omdat ze de busjes niet mag vasthouden en ze gaat keihard lopen huilen. Harry denkt dat een beetje drinken haar wel goed zal doen. Als hij vraagt aan Mitsy waar Daisy's flesje is blijkt dat het nog thuis ligt. Shin Chan krijgt de opdracht om wat sinaasappelsap uit het drankautomaat te halen. Shin Chan krijgt van een serveerster een beker. Shin Chan vindt de andere sapjes die er zijn ook wel interessant en gooit daarom alle sapjes door elkaar in de beker. Als hij weer met de beker terugkomt bij de tafel vertelt Shin Chan dat hij alle sapjes door elkaar heeft gemixt. Mitsy en Harry vinden het natuurlijk niet goed dat Daisy zoiets te drinken krijgt, het is slecht voor iemand om zoiets vies op te drinken. Harry wil dat Shin Chan iets nieuws haalt, en deze keer iets normaals. Maar Mitsy zegt dat je alleen iets nieuws mag halen waneer je je beker hebt leeggedronken. Harry besluit om het vreselijke mengsel van sapjes maar op te drinken. Hij gaat bijna over zijn nek bij het opdrinken, maar gelukkig gebeurt dat niet en is het de beker helemaal leeg.

Shin Chan zeurt omdat ze het eten dat ze hebben bestelt er nog steeds niet is. Daisy vindt het bestek interessant en ze wil ermee spelen. Mitsy haalt het snel weg en Harry geeft een servetje om mee te spelen. Daisy vindt het servetje ook leuk en zwaait ermee in het rond. Zonder dat iemand het ziet raakt het servetje de kont van een serveerster. De serveerster kijkt woedend achterom en denkt dat Harry haar op haar kont sloeg. Ze geeft Harry een klap met de menukaart. Mitsy vraagt wat Harry geeft gedaan, waarop de serveester antwoordt dat Harry op haar kont sloeg. Als Harry Daisy met het servetje heen en weer ziet zwaaien is het duidelijk dat het Daisy was en niet Harry. Shin Chan probeert er voor te zorgen dat Harry als nog de schuld krijgt, maar dat mislukt. Het misverstand wordt bijgelegd.

Even later komt de serveester terug met het eten van de Nohara's. Ze heeft ook gelijk het toetje meegenomen, het toetjes is pudding. De rest van het eten is allerlei lekkers. Daisy wil Shin Chan's eten, het ziet er erg lekker uit vindt ze. Mitsy geeft Daisy de pudding, maar Daisy wil nog steeds hetzelfde eten als Shin Chan. Daisy is woedend en stompt op de pudding waardoor de pudding alle kanten op vliegt. Daarna kruipt ze ook over de tafel waardoor al het andere eten ook alle kanten op vliegt. Op de tafels van andere bezoekers land allerlei eten van de Nohara's. Shin Chan gaat bij een stel andere mensen aan tafel zitten om daar rustig verder te eten.

Na het gedoe met Daisy verlaten de Nohara's het restaurant. Ze moeten nog wel even betalen. De prijs van het eten is slechts �32,55. Harry vindt het erg goedkoop. Daisy heeft ondertussen een zakje snoep wat bij de kassa gekocht kan worden gepakt en trekt eraan. De kassi�re vraagt of ze er nog �10,00 bij moet rekenen voor het snoep. Harry zegt dat ze het snoep niet kopen. Daisy vindt het zakje snoep wel erg interessant en scheurt het open waardoor de prijs in totaal �42,55 is. Zo wordt het uitstapje toch nog wat duurder en bovendien was het al een ramp geworden dankzij Daisy...

Advertisement