Advertisement

Mitsy heeft Daisy op bed gelegd en is zelf in slaap gevallen. Ze wil nog naar de winkel "Hee&Dee" want het is daar uitverkoop en dat wil ze niet missen. Ze wil Daisy thuislaten omdat ze altijd herrie maakt en rare dingen doet tijdens het winkelen, maar Daisy wordt wakker. Mitsy moet haar nu wel meenemen. Als ze in de winkel is probeert een man Psycho Robotico Terror Tanks te verkopen. Opeens ziet Mitsy Shinchan bij de man. Hij zegt dat hij thuis geld zal halen om de tank te kopen. Shinchan ziet dat Mitsy een paspop nadoet. Maar hij herkent haar en Mitsy wil de tank niet kopen. Mitsy zegt dat als hij de tank wil hebben hij heel braaf moet zijn, maar Daisy zorgt ook voor problemen. Ze pakt een pruik van een paspop en zet de pruik op haar hoofd. Mitsy merkt dat en schrikt zich dood. Shinchan wil de tank nog steeds hebben en is heel braaf. Hij zegt tegen Mitsy dat ze nu de tank moet kopen. Maar Mitsy heeft niet gezegd dat ze de tank ook zou kopen. Daisy pakt een vlag uit de koopjesbak en zwaait ermee in het rond. Ze gaan de winkel uit en Mitsy loopt zonder dat ze het weet de hele terugweg naar huis voor paal.

Advertisement