Advertisement

Het is middag en de Kazustad coders bespeuren geen niks meer, alleen Nini bespeurt Shin's knoflook adem. Cosmo zegt dat ze alle slechteriken hebben afgeschrokken met hun waakzaamheid,Shin zegt dat hij ze allemaal heeft afgeschrokken met zijn winderigheid.Cosmo vindt dat ze een mysterie moeten oplossen. Bo heeft een mysterie over een hond in het bos. Max vraagt af waarom het een mysterie is.Cosmo vindt dat een mysterie vanalles kan zijn zoals van wie is die hond.Nu komt Shin Chan ook met een mysterie namelijk:"Hoe komt dat juf Uma geen pizza kan betalen, maar wel elke dag in een nieuw outfit naar het school komt?" Juf Uma's neus kriebelt en zegt dat het altijd kriebelt als er mensen over haar praten, terwijl ze haar nieuwe outfit bekijkt, die ze niet kan betalen en gewoon 1 keer draagt en dan terug brengt, want zelf haar onderbroeken zijn niet van haar.

Cosmo vind het hondenmysterie beter.Bo zegt dat die hond nog heel eng is omdat hij 3 ogen heeft en de rest word bang en beelden zo'n hond in, behalve Shin Chan die zegt dat honden hem altijd leuk vinden.Bo zegt ook nog dat een jongen die hond van dichtbij heeft gezien en als je 's nachts naar die hond gaat zwaait er wat. De Kazu coders gaan zingend met het Kazucoder lied nu het bos in en zoeken de drie-ogige hond. Terwijl ze stappen zegt Bo dat je niet zo bang zou zijn als ja aan iets denkt dat enger is,Shin Chan heeft iets eng gezien in de jongenskleedkamer namelijk Cosmo's schilferbillen, met grote woede verklaart Cosmo dat hij een huidallergie heeft. Ze gaan dan allemaal plassen, behalve Nini die met haar ogen dicht naar de ander kant kijkt en ze hoort iemand aan komen.

Ze zien allemaal een skelet en gaan lopen,maar eigelijk is het een oude man die denkt dat ze gaan lopen vanwege zijn atletisch lichaam. Ze lopen dan uit elkaar Max en Nini lopen ergens anders naartoe. Shin Chan wilt terug gaan om ze te gaan halen maar met wapen uit vrees voor dat skelet en wilt Cosmo's punthooft gebruiken.Cosmo wordt woedend en Bo zegt dat de vijand hun misschien kan horen door dat lawaai.Bo ziet dan via een boom stam waar Max en Nini zijn tot grote verbaasing van Shin Chan en Cosmo.Terwijl bij Nini en Max, begint Nini op haar konijnenknuffel te slaan vanwege Max' gehuil.Shin Chan en de rest vinden Max en Nini, terwijl Nini van haar oren maakt en Shin zegt dat het precies is alsof ze getouwd zijn. Toen ze teruggaan zien ze de hond en iedereen raakt in paniek to Shin zegt dat het Lucky maar is en dat ie vorige week een 3 oog op hem had getekend.

Advertisement