Advertisement

Mitsy maakt zelf sushi, zls Mitsy de deur van de koelkast open doet, ziet Daisy een blikje frisdrank wat haar wel lekker lijkt. Harry is ondertussen thuisgekomen en zit in bad. Daisy probeert nog steeds in de keuken te komen om het drankje te pakken te krijgen, maar Mitsy lokt haar steeds weg. Als Harry uit het bad komt heeft hij alleen nog een handoek om. Hij pakt een drankje uit de koelkast. Dan komt Shinchan aangerend, doet Harry's handoek omhoog en neemt een foto. Harry laat van schrik zijn drankje op de grond vallen. Daisy kruipt er supersnel naar het drankje toe en drinkt er wat van. Ze gaat er heel gek van doen en word heel druk. Als ze gaan eten wil Mitsy haar voeren, maar Daisy weigert. Mitsy geeft het op, dan pakt Daisy opeens een eetstokje en laat haar kommetje erop balanceren en gooit het in Harry's gezicht. Bij Mitsy spuit ze hete saus op haar neus en rent paniekerig rond. Daisy kruipt over de tafel terwijl Harry haar achterna zit. Shinchan eet rustig door. Dan loopt Daisy opeens, Mitsy en Harry staan verstelt. Daisy loopt tegen de koelkast en begint te huilen. Harry zegt tegen Mitsy dat Daisy misschien van zijn drankje heeft gedronken. Mitsy is kwaad op Harry, maar hij herinnert haar er aan dat ze er door ging lopen. De volgende dag kruipt Daisy gewoon weer en ze denken dat het eenmalig was. Shinchan wil haar wel wat frisdrank geven, maar Mitsy en Harry willen daar niet aan beginnen.

Advertisement