Advertisement

Nini komt bij Shinchan op bezoek omdat haar moeder even naar de winkels is. Shinchan wil allemaal dingen doen die Nini niet wil doen. Mitsy zegt er wat van en Nini vraagt of ze Mitsy in de keuken kan helpen. Het mag van Mitsy en ze bedenkt zichzelf dat ze ook dochtertje had. Nini helpt Mitsy heel goed mee, in tegenstelling tot Shinchan die alleen maar TV zit te kijken. Dan zegt Mitsy dat Nini en Shinchan kunnen ruilen. Nini wordt Mitsy's kind en Shinchan wordt Ruby's (Nini's moeder) kind. Een paar minuten daarna komt Ruby Nini op halen. Ze blijft nog even koffie drinken, al heeft ze een hekel aan de Noharah's. Shinchan zit alsmaar te zeuren bij Ruby dat hij haar kind is. Ze wordt er knetter gek van. Als ze met Nini naar huis gaat zwaait Mitsy ze uit. Shinchan springt op Ruby's rug en zegt : Hoi mam wil je een kussie? Shinchan geeft Ruby een kus en draait helemaal door. Ze roept keihard : Je bent mijn kind niet! Ze wijst naar Shinchan die voor Nini staat. Shinchan rent weg en haar vinger blijft op Nini wijzen. Nini moet huilen en Ruby tilt haar op en brengt haar naar huis. Mitsy dacht echt dat ze Nini bedoelde met dat ze haar kind niet was. Ze vindt gek dat ze op zo'n lief meisje scheld. Ruby schaamt zich h��l erg voor Mitsy, want die vertelt nauurlijk alles door.

Advertisement