Advertisement

Het is zondag en juf Uma gaat naar het warenhuis. Toevallig zijn Shinchan en Mitsy ook in het warenhuis. Juf Uma denkt dat ze een relaxte dag heeft, maar als ze Shinchan ziet schrikt ze zich lam. Ze probeert zich steeds te verstoppen. Uma gaat naar de lunchroom, ze gaat met de lift en ondertussen komen Shinchan en Mitsy de lift binnen. Gelukkig merken ze juf Uma niet op. Shinchan en Mitsy gaan er eerder uit, maar Shinchan wil naar de lunchroom. Daar heeft Mitsy ook wel zin in. Juf Uma wil niet dat ze haar zien. Juf Uma gaat kleren passen en ze blijft 2 uur lang in het pashokje, ze denkt dat Shinchan en Mitsy wel weg zullen zijn. Opeens ziet ze onderweg Shinchan lopen. Ze doet net alsof ze een paspop is. Shinchan trapt erin klimt erop. Dan komt er een winkelvrouw aan die zegt dat Shinchan er niet op mag klimmen. Shinchan zegt dat hij een beest via het been onder de rok zag kruipen. De vrouw kijkt en Uma rent keihard weg. Ze besluit om naar het park te gaan en ze hoort Shinchan tegen Mitsy roepen dat hij ook naar het park wil en juf Uma denkt : Kom ik nou nooit van hem af.

Advertisement