Advertisement

Scene 1

Juf Bono (neemt telefoon op) Juf Bono: Hallo? Huh, hoe bedoel je je kan niet? Lilly: Ja ik heb een beetje buikgriep, ik heb gisteren avond iets verkeerds gegeten, en ik denk dat er iets met de vis was. Juf Bono: Maar we zouden gaan picknicken, en hoe zit het dan met die vrienden van je? Lilly: Ja jullie moeten maar zonder mij gaan, En nou moet ik zelf ook snel afgaan. Juf Bono: He ik ken je vrienden niet eens. Lilly: Doei. Johnny: Ah, dus Lilly Voelt zich niet zo lekker? Juf Bono: Hmm Hmm. Johnny: Mijn maat gaat het ook niet redden. Hij zal ook wel vis hebben gegeten. Juf Bono: We gaan wel een andere keer picknicken, als iedereen er is. Johnny: Ja, mij best, hoewel die lunch die je gemaakt hebt ruikt zalig hoor, maar geen probleem, ik trek wel iets ouds en beschimmelds uit de kappersautomaat, zoals gewoonlijk, *lacht zachtjes* Juf Bono (denkt): Arme ziel, het is wel zonde van al dat eten, en hij lijkt best oké. Juf Bono: Dat doe ik je niet aan, we gaan lekker met z'n tweeën. Johnny: Huh, echt waar? Johnny (denkt): *lacht zachtjes* De zielige student-truck is weer gelukt. Ze heeft al een zwak voor me, dus nu mag mijn geheime wapen de rest doen. ---John fantaseerd--- Johnny: Kom op, stap in! Juf Bono: Oh, wat een mooie auto! Neem me in je armen.

Johnny (denkt): Ja, een blik op die auto en ze ligt aan me voeten. Johnny: Kom op, stap in! gave bak he? Juf Bono: Is dat vogelpoep? Wauw, het zit overal. Jack, wat goor. Johnny: Ik zal hem wel onder een boom gezet hebben, toen ik naar de kerk ging. Zo zullen we gaan? Juf Bono: Dat is uilenpoep. Shin Chan: Wow, Juf Bono Juf Bono Juf Bono Juf Bonooo!! Juf Bono: Shin Chan Shin Chan: O man ik heb je zo gemist! Juf Bono: Je hebt me gister nog gezien. Johnny (denkt): Wie is die kleine etter nou weer? Johnny: Eeh, luister knul, Juf Bono en ik stonden net op het punt om weg te gaan, ik wil niet onbeleefd zijn maar. Shin Chan: Oh maakt niet uit... Tuurlijk ga ik met jullie mee. Maar je hebt gelijk, het is onbeleefd om het zo laat pas te vragen. Johnny: Wie zegt er dat ik je gevraagd heb? Juf Bono: Dat lijkt me enig, Shin. Wat is een picknick nou zonder kinderen, vind je ook niet? Johnny: Eh jah, leuk Johnny (denkt): Hoe kom ik nou weer van dat kind af? Johnny: Moeten we het eerst niet aan z'n moeder vragen, misschien mag het wel niet. Johnny (denkt): Hoop ik. ---John fantaseerd--- Mitzy: Nee Shin, ik ken deze man niet eens, Nee, nee er komt niks van in!

Scene 2

Mitzy: Dus u wilt hem meenemen, tuurlijk, veel plezier ermee! Juf Bono: Bedankt mevrouw Noharah. Johnny: Hoeveel kinderen is dat mens wel kwijt geraakt!

Shin Chan: Waaah, dit is fijn. Juf Bono: Lig je lekker, lieverd? Shin Chan. Heerlijk, maar deze roestbak stinkt naar vogelpoep. He, Johnnyboy, welleens van een wasstraat gehoord? Johnny: Knul, ik ben je chauffeur niet. Shin Chan: Ooh moeilijk woord, je bent zeker een student he? Johnny: Inderdaad. Shin Chan: Dan ken je nog veel meer moeilijke woorden. Johnny: Ja hoor, vraag er maar een. Johnny (denkt): Perfect, even slijmen bij dat kind en die meid is van mij. Shin Chan: Wat dacht je van, vieze vuile slijmbal? Johnny: En wat bedoel je daarmee! Shin Chan: Ooh, niemand ging schreeuwen toen cowboy Bob het zei. Juf Bono: Je maakt hem bang, hij heeft het gewoon op TV gehoord, hij beschuldigd jou toch niet? Johnny (zegt zachtjes): Ik moet dat kind echt zien te lozen.

Scene 3

Juf Bono: Kijk is aan jongens, ik hoop dat het smaakt! Shin Chan & John: Oja. Shin Chan: kom maar op! ---John fantaseerd--- Johnny: Oh, verukkelijk, waarom heb je niet gezegd dat je een topchef bent? Juf Bono (schrikt): Wat lief van je! neem me in je armen!

Johnny (denkt): *lacht zachtjes gemeen* Complimentjes werken altijd. Shin Chan: De rijst is veelste klef en er moet meer azijn op. Juf Bono: Bedankt voor de tip Shin, ik waardeer eerlijkheid altijd enorm. Shin Chan: Oeps oeps, ik kan het niet op pakken. Juf Bono: Ik help je. zeg is aah. Shin Chan: Aaah. Juf Bono: Even dit doekje nat maken voor je gezicht. Shin Chan: Doe maar rustig. Shin Chan (eet snel dingen op) Johnny: Rotjong je kan best zelf eten! Shin Chan: Hij schreeuwt tegen me! Juf Bono: Wat doe je nou?! Johnny: Nee, eeh, niks hoor, het was maar een klein misverstandje. *lacht zachtjes* Shin Chan: Kijk, een vlinder. Picknicken is gaaf! Juf Bono (lacht) Johnny: Ik dacht dat ik zwaar geschud nodig zou hebben, maar volgensmij heb ik geen keus. ---Johnny fantaseerd--- Johnny (Maakt slaapkamerogen en richt die op Juf Bono) Juf Bono (loopt naar John) Shin Chan: He wat ga je doen? Wacht nou ho, ik ben er ook nog! Juf Bono: Neem me in je armen!

Johnny: *lacht zachtjes* Er is geen vrouw op deze aarde die mijn slaapkamerogen kan weerstaan. klaar? Mikken! Shin Chan: Kijk, keverpoep! Juf Bono (bukt): Oja. Rolschaatsleraar: Je blik! Neem me in je armen! wacht op mij, Dan gaan we lunchen. Kom terug. Shin Chan: Morgo (o.i.d.) Rolschaatsleraar: Shin Chan! later, kleine kater! Juf Bono: Wie was dat? Shin Chan: Me rolschaatsleraar, maar zo ziet ze der alleen uit in het weekend, doordeweeks draagt die een ballenjurk met stola. Rolschaatsleraar: O liefje van me, kom dan! Waar zit je dan? Johnny: Gave picknick! We gaan! Nu! Juf Bono: Nu al? Rolschaatsleraar: O jakkie, waar issie gebleven?

Johnny: Oh, wat een drama. Oh, ik heb het overleefd. Rolschaatsleraar: Heb je haast ofzo, dit is wel een vreemd afspraakje. Shin Chan: Zie je later, rode kater! Rolschaatsleraar: Hou je niet van rood haar, ik heb nog veel meer... Johnny: Oke, Shin Chan, we zijn er. Shin Chan: Doei Juf Bono: Ik ga der hier ook uit. Johnny: O, jij gaat er helemaal niet uit. Juf Bono: Hoe bedoel je? Johnny: Ik breng je naar huis! Juf Bono: Nou, oke. Dankjewel Johnny. Shin Chan: Dag jongens, ik heb een klein souvenirtje voor jullie achtergelaten. Johnny: Eindelijk zijn die meid en ik alleen met... Wat is die gruwelijke stank?! Juf Bono: Wie was dat? Johnny: ik in ieder gval niet. Juf Bono: dus je zegt dat ik het was? Johnny: Het was vast die kleine rat. O ik haat kinderen! Juf Bono: O is dat zo? Johnny: Wat een lucht? wat voor rotzooi heeft dat kind gegeten om zo te stinken? Juf Bono: Dus mijn lunch was rotzooi?! Laat me dereruit! Johnny: Wacht! Juf Bono: En bedankt! Tot nooit meer ziends! Johnny: Blijf hier, toe!! Ooh, dat rotkind heeft het verpest! Oja ze komt alweer terug! Rolschaatsleraar: Waar blijft u lunch? Johnny: Nee help, blijf van me af.

Advertisement