Advertisement

hin Chan,Cosmo,Max en Bo zijn verdwaald op de bultberg en roepen naar de klas en de juffen,maar zonder resultaat. Bo zegt dat ze hun niet meer kunnen vinden dat ze verdwaald zijn,Shin Chan daarna dat Bo de slimste is en iedereen begint te lachen. Na het gelach wordt Cosmo kwaad omdat hij de slimste is en zegt dat ze verdwaald zijn en niemand hun gehoord heeft. Shin Chan wil Max geruststellen door te zeggen als ze een beer tegenkomen dat ze Cosmo moeten geven,maar Max begint te huilen en Cosmo wordt weer woedend op Shin Chan.Ze moeten een plan hebben en Shin heeft een idee om de blote kont boegie te doen en dan komt zijn moeder hem een okkernoot geven, Cosmo gelooft het niet en vraagt hoe ze je dan moet vinden,Shin zegt daarop "dat is ongeloofelijk maar het lukt haar altijd".Cosmo vindt dat een compas hun enigste redding is.Max heeft iets magnetisch en Shin iets belangerijk,wat Shin belangerijk vond was een zak chips en Max heeft gewoon een magneet.Vol uit wanhoop zegt Cosmo dat Bo toch de slimste is. Ze zijn nu allemaal aan het wandelen op een small wandelpad langs een klif tot Cosmo door de rand valt en Shin Chan hem vasthoud, Max en Bo helpen ook om Shin en Cosmo naar boven te trekken.Ze hebben het gehaald maar Cosmo knie doet zeer, Shin wilt de bacterien van de wonde spoelen met zijn pis en Cosmo wordt bang en schreeuwt om het niet te doen. Het is al donker en het begint te regenen,dan gaan ze allemaal lopen naar een grot die lager ligt.De policie kan hun niet opsporen omdat het al donker is en te gevaarlijk,ze zullen tot morgen moeten wachten.Juf Dorie krijgt een schuldgevoel en wilt alleen zoeken tot Uma haar tegen houdt en haar een klap geeft en zegt dat als ze gaat ze ook verdwaalt raakt en Uma probeert haar ook te troosten. Dorie staat bij Uma in het krijt en pakt haar vast en bgint heel hard te duwen en beweert dat Uma die klap expres deed. De jongens zitten in de grot en Max is bang van het donker tot Shin Chan een vuursterretje tussen zijn billen aansteekten zegt dat hij dat altijd bij hem heeft. Iedereen begint zelfvertrouwen te hebben en denken dat ze het zullen redden tot ze hun vinden tot Shin Chan zegt "Als ze ons vinden". Max begint weer te huilen en Cosmo wordt terug kwaad.

Advertisement