Advertisement

Shinchan en Max zitten een strip van Sammie Samurai te lezen. Max zegt tegen Shinchan dat hij zelf ook een strip heeft gemaakt. Hij wil hem laten zien aan de striptekenaar van Sammie Samurai die ook in Kazu woont. Ze gaan naar zijn huis toe, de striptekenaar heet Marty Flang. Maar hij laat ze er niet in, hij kent Shinchan en ziet ze door de camera weglopen. Dan belt z'n baas aan, Marty roept keihard: oprotten! Maar hij ziet niet dat het zijn baas is, zijn baas word kwaad. Shinchan en Max vragen of de baas even naar hun strip wil kijken. Hij gaat Marty's kantoor in met Shinchan en Max en bekijkt de strip. Marty word gek en scheld zijn baas per ongeluk uit. Zijn baas staat op om hem te rammen want zijn baas is gauw op zijn tenen getrapt en moet van de dokter zijn woede op de muur af reageren en dat doet hij dan ook. Terwijl Marty onder een plank met veel zware boeken staat en door de klappen valt de plank op Marty's kop en wordt afgevoerd naar het ziekenhuis en daarna naar het gekkenhuis. Shinchan vindt het goed want zo kan hij tijdelijk niet meer schrijven en heeft hij een mooi einde voor Sammi Samurai.

Advertisement