Advertisement

Mitsy zit thuis naar het "Ik koop alles kanaal" te kijken. Op dat kanaal proberen ze van alles te verkopen. Als Mitsy zit te kijken proberen de presentators van het kanaal "flabitnators" te verkopen, dat zijn gewoon halters. Mitsy kijkt nog even, maar ze vindt de flabitnators niet interessant.

Mitsy gaat bij mevrouw Govert op bezoek. Ze ziet dat mevrouw Govert een flabinator heeft! Mevrouw Govert legt uit dat ze langzamerhand helemaal verslaafd is geworden aan het "Ik koop alles kanaal". Mevrouw Govert laat wat catalogi zien van het kanaal. Ze zegt dat ze tien procent korting krijgt als ze een nieuw lid aanmeld. Daarom geeft ze een paar catalogi mee aan Mitsy zodat Mitsy ook lid kan worden. In de catalogi staan allemaal exclusieve dingen die je niet makkelijk in de winkel vind. Mevrouw Govert verzekerd dat Mitsy niet verslaafd zal worden. Daarna gaat Mitsy naar huis.

Mitsy houdt zich de hele dag bezig met het bestellen van dingen, ze is al helemaal verslaafd. Ze denkt nergens anders meer aan en maakt het eten ook heel onsmakelijk klaar. Harry vindt dat Mitsy best dingen mag bestellen als ze maar onder het budget blijft.

De volgende avond als Harry thuiskomt staat het huis vol met allerlei dozen die van het "Ik koop alles kanaal" afkomstig zijn. Als Harry zit wat voor onzinnige dingen Mitsy heeft gekocht vraagt hij hoeveel ze er voor heeft betaalt. Mitsy doet net alsof ze het niet hoort. Harry vraagt het steeds opnieuw en Mitsy blijft het maar negeren. Harry ontploft van woede als ze geen antwoord geeft. Ze hebben een geprek onder vier ogen na Harry's uitbarsting. Harry zegt dat Mitsy alleen maar moet kopen wat echt noodzakelijk is. Mitsy stemt daar mee in, ze heeft zelf ook door dat ze veel te veel gekocht heeft.

De volgende dag krijgt Mitsy een nieuwe catalogus toegestuurd. Ze wil hem gelijk weggooien, maar als ze ziet dat alles voor de halve prijs is kijkt ze er toch maar even in. Ze besluit een shirt voor Harry te kopen en daarna met kopen te stoppen. Shin Chan komt op dat moment aangelopen en vraagt hoe Mitsy alle spullen bestelt. Mitsy legt uit dat je de naam van het product en hoeveel je er van wil op een bestellijst moet schrijven. Als Mitsy daarna weggaat kijkt Shin Chan in de catalogus. Hij ziet allemaal mooi speelgoed, onder andere van de Gemaskerde Muchacho. Shin Chan kan het niet weerstaan. Omdat Mitsy hem uitgelegd heeft hoe hij spullen kan bestellen bestelt hij een heleboel speelgoed en stuurt de bestellijst op.

De volgende dag komt een man de spullen bezorgen. Mitsy schrikt zich het apenzuur als ze ziet dat Shin Chan van allerlei dingen honderd exemplaren heeft bestelt. Mitsy krijgt een gigantische woede uitbarsting omdat het een heleboel geld kost. Shin Chan heeft zich verstopt in Lucky's hondenhok voor Mitsy's woede en geeft Lucky de taak zijn bestelde spullen te gaan halen.

Advertisement