Advertisement

Harry is op zakenreis met een paar collega's. Een collega van hem vindt het een goed idee om met een groep collega's naar een sex club te gaan. De vrouwen van de getrouwde mannnen kunnen het toch niet te weten komen. De collega vraagt aan Harry of hij mee gaat. Harry ziet dat wel zitten.

Ondertussen is Mitsy alleen thuis met Shin Chan. Shin Chan zit de Gemaskerde Muchacho te kijken op tv. Het is een hele grote troep in de buurt van de tv, Shin Chan heeft al zijn speelgoed rond laten slingeren! Als Mitsy de troep ziet dreigt ze dat ze het aan Harry gaat vertellen en ze zegt dat Shin Chan het moet opruimen. Shin Chan herinnert Mitsy er aan dat Harry op zaken reis is. Nu schiet het Mitsy ook weer te binnen. Maar het schiet haar ook te binnen dat ze dan mooi uit eten kunnen gaan, daarbij heeft ze Harry's creditcard gepikt!

Harry heeft al helemaal zin in het avondje uit dat hij met zijn collega's heeft gepland. Hij graait in zijn portomonnee want hij heeft zijn creditcard nodig om een entreekaartje voor de sex club te betalen. Maar als hij in zijn portomonnee kijkt vindt hij geen creditcard maar een ruilkaartje van Shin Chan met de Gemaskerde Muchacho erop! Snel belt hij naar huis om aan Mitsy te vragen waar zijn creditcard gebleven is.

Ondertussen zitten Shin Chan en Mitsy al lekker te eten in het restaurant. Als Mitsy wil betalen graait ze in de portomonnee om naar de creditcard te zoeken. Maar ook Mitsy heeft pech! Er zit geen creditcard in maar ook een ruilkaartje van Shin Chan, dit keer met Psycho Robotico erop. Mitsy vraagt snel aan Shin Chan of hij weet waar Harry's creditcard is. Shin Chan zegt dat de creditcard in zijn onderbroek zit en hij haalt het kaartje eruit. Slecht nieuws voor Shin Chan en Mitsy! Shin Chan heeft per ongeluk een zelfgemaakt Aardsvijand Biggazoid kaartje meegenomen in plaats van een creditcard! De creditcard ligt in Lucky's etensbak! Ze hebben helemaal niets bij zich om het eten te betalen. Toevallig loopt Mitsy's vriendin Kay met haar man Jim langs en restaurant. Mitsy en Shin Chan schreeuwen naar ze om geld omdat ze anders allemaal borden af moeten wassen! Gelukkig willen Kay en Jim wel wat geld lenen.

Harry's collega's staan ondertussen op het punt te vertrekken naar de sex club. Harry zegt dat hij komt, ook al heeft hij geen creditcard. Terwijl hij zich klaar maakt om te vertrekken zit een andere collega van hem tv te kijken. Op het nieuws wordt gezegd dat er een gevaarlijke inbreker rondloopt in Kazhu, de woonplaats waar de Nohara's wonen. Er wordt vertelt dat de inbreker al bij een huis heeft ingebroken, hij veraste een jonge vrouw en een kind. Verder wordt vertelt dat alleen de hond gewond raakte. Als laatste zeggen ze dat de levensgevaarlijke, gewapende inbreker nog op vrije voet is. Harry krijgt het gevoel dat het best welleens Shin Chan en Mitsy overkomen zou kunnen zijn. Hij vergeet de sex club en belt naar huis om te kijken of alles in orde is. Maar er is niemand thuis...

Mitsy en Shin Chan verlaten het restaurant en gaan naar het huis van Kay en Jim. Daar eten ze wat snacks en Mitsy, Kay en Jim drinken wat alcoholische drank waardoor ze wat aangeschoten raken. Ook zingen Shin Chan, Mitsy en Jim een karaokelied van de Gemaskerde Muchacho zodat er een echte feestsfeer ontstaat. Mitsy zegt daarna dat ze nog moorkoppen thuis hebt liggen. Ze stelt voor om naar huize Nohara te gaan om daar door te feesten. Kay vindt het een geweldig idee!

Bij Shin Chan en Mitsy thuis kijkt Shin Chan tv en eten en drinken Mitsy, Kay en Jim lekker door. Harry belt ondertussen maar het geluid van de telefoon wordt weggedreven door het geluid van de tv.

Harry wordt gebeld door zijn collega die al lekker aan het feesten is maar Harry heeft er geen omkijken meer naar. Hij gooit de hoorn op haak! Daarna wordt hij meteen teruggebeld. Hij denkt eerst dat het zijn collega weer is maar het is Mitsy! Ze is dronken en vertelt dat Lucky Harry's creditcard heeft. Harry is heel blij en huilt van blijdschap als hij Mitsy's stem hoort. Ondertussen wordt er op tv vertelt dat de gevaarlijke inbreker in de boeien is geslagen.

Advertisement