Advertisement

De Nohara's zijn in een pretpark. Ze zijn er al de hele dag en Harry en Mitsy zijn het zat. Ze willen weg gaan, maar Shin Chan heeft daar helemaal geen zin in. Hij is overal al in geweest, behalve in het spookhuis. Hij wil daarom het spookhuis in. Harry en Mitsy hebben daar geen zin in en willen naar huis gaan. Voor dat ze het weten is Shin Chan het spookhuis al in gegaan. Ze kopen toch maar kaartjes voor het spookhuis om Shin Chan eruit te halen. Ze gaan het spookhuis binnen...

Ze vinden Shin Chan in het spoohuis. Mitsy vindt dat ze het hele spookhuis door moeten gaan omdat ze er voor hebben betaald. Even later komen ze bij een kamer aan. Ze gaan in de kamer en er staat een bank. Ze gaan er alledrie opzitten omdat Harry en Mitsy moe zijn van de hele dag lopen. Dan gaat oppeens de bank draaien, het lijkt net een achtbaan. Harry zegt dan dat de bank niet draait maar de kamer, zo lijkt het alsof de bank draait. Even later is het gestopt en verlaten ze de kamer.

De Nohara's lopen in een gang. Er hangt een plank aan de muur waarop afgehakte hoofden staan, net natuurlijk. Harry en Mitsy vinden er niet veel aan maar en lopen verder. Shin Chan blijft nog even staan kijken. Dan beweegt het gezicht van een hoofd oppeens en lacht heel vals. Shin Chan schrikt zich dood en Harry en Mitsy komen kijken wat er aan de hand is. Dan lacht het hoofd oppeens weer en Harry en Mitsy schrikken nu ook. Dan ziet Harry dat het niet echt is. Een projector zorgt ervoor dat het net lijkt alof het hoofd leeft. Harry zegt dat niemand ergens bang voor hoeft te zijn. Maar dan is Shin Chan oppeens verdwenen!

Shin Chan is een WC gaan zoeken, want hij moet plassen. Iets verder is een man verkleed als mummie twee meisjes bang aan het maken. De meisjes vinden het niet eng maar grappig en lopen lachend weg. De mummieman wil echt iemand bang maken en als hij Shin Chan aan hoort komen lopen vindt hij hem een uitstekende prooi. De mummieman verstopt zich in een kast met een stukje van zijn kostuum al hangende uit de kast. Shin Chan kan het plassen echt niet meer ophouden en doet het tegen de kast aan. Per ongeluk plast hij over zijn hand heen. Hij zoekt iets om zijn hand af te doen en ziet dan het stukje van het kostuum van de mummieman uit de kast steken. Shin Chan denkt dat het WC-papier is en doet zijn hand af ermee. De mummieman springt dan uit de kast en maakt Shin Chan bang. Shin Chan rent doodsbang weg zonder het kostuum los te laten, zo trekt hij het kostuum van de mummieman uit elkaar. De mummieman achtervolgt Shin Chan zodat zijn kostuum niet meer kapot gaat. Shin Chan rent steeds harder en komt dan Harry en Mitsy tegen. Harry en Mitsy schrikken ook heel erg als ze Shin Chan met de mummieman achter zich aan zien. Harry pakt Shin Chan op en rent samen met Mitsy keihard weg. Uiteindelijk vluchten ze de draaiende kamer weer in. De mummieman komt ook in de kamer terecht. De Nohara's zitten op de bank, maar de mummieman valt er naast. Dan gaat de kamer opeens draaien terwijl de mummieman niet op de bank zit. Hij draait dus met de kamer mee. Hij moet erg hard rennen om niet te vallen. Het ziet er heel eng uit en Shin Chan plast in zijn broek van angst.

Later zitten de Nohara's buiten. Shin Chan's broek en onderbroek moeten drogen omdat Shin Chan erin heeft geplast. Harry hoopt dat de dokter de mummieman weer kan oplappen. Shin Chan loopt ondertussen te pronken met alleen een shirt aan bij de meisjes die ook in het spookhuis waren. Harry en Mitsy zijn nu echt uitgeput van de hele dag!

Advertisement