Advertisement

Mits wordt helemaal hysterisch van opa, omdat hij maar de heletijd blijft en blijft. Ze zegt dat er nu ineens twee Shins in huis wonen, opa en Shin-Chan. Ze gaan eten en opa zit Mitsy de heletijd te commanderen, en Shin-Chan mist te bus. Opa stelt voor om hem naar school te brengen, maar Mitsy doet dit liever zelf. Opa maakt nog eens een paar grappen in Mitsy heeft het helemaal gehad en roept heel hard dat hij maar naar huis moet gaan. Hij valt helemaal stijf op de grond. Mitsy dacht eerst dat het een grapje was maar hij bleef er maar liggen. Toen kwam ze naast hem zitten en hij sprong omhoog. Ze schrok heel hard en werd helemaal boos ze gooide een tafel op hem. Mitsy gaat Shin-Chan nu naar school brengen en toen ze weer thuis kwam lag er een brief op de tafel waarin hij zijn excuses aanbiedt. Ze roept dat het haar spijt en opa wist dat ze dat zou doen en komt vrolijk binnen lopen. Hij zegt dat hij haar nog een kans geeft. Onder het eten zegt hij dat hij nog een week blijft en Mitsy wordt niet meer boos.

Harry vraagt aan Mitsy of het niet te veel voor haar wordt dat z�n vader de hele tijd in hun huis rondloopt. Mitsy zegt dat het allemaal heel goed gaat, maar Harry ziet an haar gezicht dat dat niet zo is. Opa zit steedste klieren en doet bij Shinchan alsof hij Mitsy is. Mitsy wordt er gek van. Opa en Shinchan gaan ontbijten. Opa hoort de schoolbus en wil naar juf Dori rennen. Mitsy houdt hem tegen en zegt dat Shinchan de bus in moet. Maar ze ziet dat Shinchan nog rustig zit te ontbijten. De bus is ondertussen al vertrokken. Mitsy en opa gaan bekvechten, Mitsy schreeuwt keihard tegen opa en opa doet net als of hij dood neer valt. Mitsy denkt dat het een grap is, maar als opa blijft liggen schrikt ze. Ze rent naar hem toe en opa schiet naar boven en vlak voor Mitsy roept hij : BLEHHHH! Mitsy moet huilen en gooit de tafel op zijn kop. Mitsy brengt Shinchan daarna met de fiets naar school. Op de fietst denkt ze : Ik ben iets te streng geweest. Als ze thuis komt vindt ze een briefje waarop stat dat opa er vandoor is gegaan. Ze moet bijna huile en dan komt opa opeens binnen. En zegt dat hij toh blijft. �s Avonds bij het diner vraagt opa of hij nog langer mag blijven, dat vind Mitsy wel goed. Ondanks alle rare dingen die hij altijd doet.

Advertisement