Advertisement

Opa is op bezoek bij de Nohara's en hij zegt dat hij nog een weekend blijft, en dat hij morgen naar de dierentuin gaat met Shin-Chan. De volgende dag gaan ze weg en ze zien iedereen in een bus stappen dus zij stappen er ook maar in. Even later zien ze bij aankomst het bordje staan : Geddes academie voor jonge dames. Ze gaan dus naar binnen en zien allemaal jonge vrouwen zijn. Ze zeggen dat ze van een topmodellen megazine zijn en dat ze hun willen fotograferen. Dit lukt. Even later hoort de directeur van de school allemaal gelach in een lokaal. Shin-Chan en opa zijn allemaal grapjes aan het maken waar de studentes hard om moeten lachen. Even later zitten ze aan de tafel en de meisjes willen Shin-Chan allemaal voeren.

Het is zaterdag en Shinchan en Opa gaan naar de dierentuin. Mitsy zwaait ze uit als ze weg gaan. Ze is superblij als ze eindelijk weg zijn. Ze rent huppelend de woonkamer in maar ze struikelt over een heleboel rotzooi. Ze moet het allemaal opruimen terwijl Shinchan en opa het gemaakt hebben en ze daarom gilt ze keihard. Opa en Shinchan gaan naar het punt waar de bussen vertrekken. Ze zien allemaal vrouwen in de zelfde bus lopen. Ze denken dat ze daar in moeten. Als ze uitstappen merken ze dat ze bij een vrouwen acedemy zijn aanbeland. Ze vinden het niet erg want ze gaan liever naar een plek waar veel vrouwen rondlopen dan naar de dierentuin. Ze gaan alsmaar flirten met de jonge vrouwen en met ze op de foto. Ze gaan ook een lokaal in om de dames te amuseren. Na de les zeggen ze tegen de vrouwen dat ze clowns zijn en dat Shinchan iets van 40 jaar is. Ze verzinnen de smoes dat Shinchan een groeiprobleem heeft. Shinchan vindt het helemaal geweldig want alle vrouwen knuffelen en kietelen hem.

Advertisement