Advertisement

Harry komt thuis van z'n werk. Binnen in huis ziet hij Mitsy staan in sexy kleren, het werd hun romantische avond. Harry had er alleen niet zo'n zin in, hij wilde het voorkomen door Shin-Chan wakker te maken maar dat lukte niet omdat Mitsy de weg versperde. Toen ze aan de tafel zaten gaf Mitsy, Harry bier. Dit vond Harry wel fijn, daarna pakte ze de sushi, ze dacht dat die van eergistere was dus die was nog wel goed. Ze aten samen de sushi. Toen ze verder wilde gaan moesten ze allebei overgeven. Ze gingen vechten om wie het eerst in de badkamer mocht. Onder het vechten ging Shin-Chan gewoon rustig naar de W.C.. Hij viel alleen in slaap op de W.C.. Harry en Mitsy konden niet meer en beukte de deur in. De volgende dag waren ze nog zieker en Harry vroeg van wanneer die sushi wel niet was. Mitsy zei dat hij het van z'n werk had meegenomen, en dat was al meer dan een week geleden. Ze belde tenslotte de ambulance, die hun op kwam halen. Shin-Chan ging ook mee en ging in de ambulance schreeuwen door de microfoon. Toen ze in het ziekenhuis aankwamen werden Mitsy en Harry verder onderzocht, het was wel degelijk voedselvergifteging. Na 24 uur was het wel weg dus ze konden blijven slapen. Shin-Chan mocht op de kamer van de zusters slapen maar helaas hadden de jonge zusters dienst dus hij lag er met een hele dikke. Hij viel in slaap maar de dikke zuster rolde bovenop hem, zo had hij een enge droom, hij droomde dat hij geplet werd door een grote ham. Hij werd wakker en moest heel nodig plassen, dit ging hij doen, hij vond de W.C. op tijd maar hij durfde niet meer terug. Hij ging huilen en veel mensen werden wakker. Hij was verdwaald. Mitsy en Harry kwamen er aan en troostten hem.

Harry komt thuis van zijn werk. Het is een rotdag gehad en het is al heel laat. Hij is bang dat als hij thuis komt Mitsy ook nog eens heel kwaad zal worden omdat hij zo laat is.

Harry gaat rustig het huis binnen zodat Mitsy hem niet kan betrappen. Dan staat Mitsy op eens voor hem in eens strakke outfit. Harry herinnert zich dat het vandaag tijd is voor een "spannend avondje". Hij heeft er helemaal geen zin in na de enorme baaldag. Om aan het spannende avondje te ontkomen wil hij Shin Chan wakker maken. Als hij dat doet zal het avondje niet door kunnen gaan. Maar als Mitsy ziet dat hij Shin Chan wakker wil maken steekt ze er snel een stokje voor.

Harry wil eerst nog wat eten, want hij heeft nog helemaal geen tijd gehad om te dineren. Mitsy kijkt in de koelkast voor iets te eten. Er staat nog wat sushi van eergisteren. Mitsy vindt het er niet vers uit zien, maar omdat hij pas van eergisteren is moet het nog wel goed zijn. Ze brengt Harry de sushi en ook wat bier. Mitsy gaat Harry voeren en even later gaat Harry ook Mitsy voeren. Dat gaat even zo door en Harry drinkt nog wat bier.

Harry en Mitsy zijn klaar met eten en het spannende avondje begint eindelijk echt. Maar dan krijgen ze oppeens erge buikpijn en ze moeten allebei heel nodig naar de WC. Harry en Mitsy gaan vechten over wie er het eerst naar de WC mag. Ondertussen is Shin Chan wakker geworden om even te plassen. Hij gaat de WC in en doet de deur op slot. Harry en Mitsy kloppen keihard op de deur en zeggen dat Shin Chan open moet doen. Dan horen Harry en Mitsy oppeens gesnurk, Shin Chan is in slaap gevallen! Harry gaat nog harder kloppen. Shin Chan wordt er niet wakker van en slaapt gewoon door. De tijd begint echt te dringen en Harry pakt daarom een koevoet en breekt daarmee de deur open. Shin Chan wordt daar wel wakker van en schrikt heel erg van de gezichten van Mitsy en Harry als ze als krankzinnigen de WC binnen komen lopen.

Harry en Mitsy zijn eindelijk naar de WC geweest en ruimen de rommel van de deur op. Harry vraagt zich af hoe oud de sushi was. Ze komen er achter dat de sushi niet twee dagen oud is, maar twee weken! De sushi was dus al lang niet goed meer. Daarom zijn Harry en Mitsy zo misselijk. Harry en Mitsy moeten overgeven. Mitsy denkt aan voedselvergiftiging. Harry besluit daarom de ambulance te bellen. Shin Chan is blij dat er een ambulance naar hun huis komt, maar het is natuurlijk geen leuke zaak.

Even later komt de ambulance aan. Shin Chan wil ook mee maar mag niet van Harry en Mitsy. Ze laten mevrouw Govert op Shin Chan passen. Als de ambulance weg rijdt blijkt dat Shin Chan stiekem is meegegaan!

Advertisement