Advertisement

Het regent en Harry belt op of Mitsy hem ff op wil komen halen. Mitsy wil dat wel, ze ziet dat Shin-Chan bezig is met T.V. kijken naar de Gemaskerde Muchacho. Ze dacht dat hij het niet zou merken als ze even weg ging. Ze stond bij de auto en dacht ineens aan de auto papieren die ze niet bij zich had. Dus ze ging weer naar binnen binnen had Shin-Chan die papieren op z'n ogen geplakt als Muchacho bril. Shin-Chan wil mee in de auto en uiteindelijk gaat hij mee. Hij ging onderweg bellenblazen en dat wilde Mitsy niet, dus zette ze het op het dashboard. Hij viel onderweg om en ze wilde net frisse lucht laten blazen. Zo kwamen er nog meer bellen, zo veel dat ze niets meer zag. Harry stond voor het bedrijf te wachten en ze reden hard langs hem, hij werd drijfnat en helemaal vies. Hij reed zelf de auto naar huis.

Harry belt Mitsy op omdat het regent en hij naar huis wil. Mitsy heeft nog niet eens kunnen zeggen of zehem wel op wil halen met de auto,of Harry legt de hoorn al op de haak. Ze vindt het best spannend, want het is de eerste keer dat ze moet rijden. Ze is na 16 keer pas geslaagd, toen ze beloofde dat de examinator uit mocht stappen. Shin Chan zit tv te kijken, dus ze kan stiekem weg. Maar ze moet wel de autopapieren meenemen. Maar als ze die zoekt, blijkt dat Shin Chan ze gebruikt als Muchacho-Bril. Dus Mitsy moet alles opbiechten en Shin Chan gaat mee in de auto. Eenmaal op de snelweg is het erg glad, omdat het regent. Mitsy wordt gehypnotiseerd door de ruitenwissers. Shin Chan doet met een hele lange stok de ruitenwissers een standje sneller, waardoor Mitsy gek wordt en ze geeft Shin Chan een klap. Even later verveelt Shin zich en gaat bellen blazen. Mitsy pakt de bellenblaas af en zet het op de airco, maar het flesje valt om! Dus Mitsy zet even later de airco aan en er komt alleen maar bellenblaas uit en ze ziet niks meer! Ze waren al bijna bij het station waar Harry stond te wachten. Maar ze scheurde door een plas modder heen die vlak voor Harry's neus lag. Dus even later zat Harry zeiknat in de auto, met Mitsy en Shin Chan.

Advertisement