Advertisement

Shinchan loopt over de straat en komt Max tegen. Max moet een brief op de post doen. Hij zegt tegen Shinchan dat hij een fiets krijgt omdat hij die brief op de post doet. Shinchan vindt het wel interessant. Hij wil ook wel een nieuwe fiets of iets anders. Als hij thuis komt herinnert hij zich dat Mitsy naar de supermarkt is. Hij pakt de sleutel bij Lucky en gaat het huis in. Het is een hele grote troep. Shinchan doet alle borden, kopjes en schaaltjes op elkaar. Maar hij laat het vallen. Hij wil iets uit de kast pakken om op te ruimen maar alles valt uit de kast. Dan loopt hij per ongeluk tegen en ander kastje aan. Daar valt een vaas van af en er valt een jurk van de muur. Hij heeft een idee, hij maakt alles wat er is kapot en zegt tegen Mitsy dat er een inbreker is geweest. Hij sloopt alles maar als hij dat gedaan heeft heeft hij toch spijt. Hij verstopt zich in Lucky's hondenhok. Als Mitsy thuis komt en de troep ziet schrikt ze verschrikkelijk. Ze ziet Shinchan in het hondenhok. Ze doet eerst heel aardig maar slaat hem daarna in elkaar.

Advertisement