Advertisement

Shinchan, Max, Bo en Cosmo gaan honkballen. Als ze willen beginnen worden ze weggestuurd door een aantal grotere jongens. Ze gaan daarom ergens anders honkballen. Vlak bij het huis van de kindervreter. Daar staat hij om bekend, omdat hij kinderen haat! Shinchan is als eerste aan slag. Hij slaat de bal en laat de knuppel los. De knuppel valt in de tuin van de kindervreter. Precies op hoof van z'n hond, de hond ligt knock out op de grond. De kindervreter heeft dat gemerkt en wilt weten wie dit heeft gedaan. Cosmo is kwaad omdat het zijn knupppel is. Shinchan moet hem halen, als Shinchan hem wil pakken, zit de man het en Shinchan probeert de man te hypnotiseren. Daarna doet Shinchan als of hij de karpers onderzoekt. De man wordt kwaad en laat zijn hond aanvallen. Op dat moment komt de bal van de jongens die Shinchan heeft weggestuurd op de hond en vervolgens op de kindervreter zelf. Hij vergeet Shinchan en rent naar de oudere jongens toe. Shinchan, Max, Bo en Cosmo rennen hard weg en ontglippen aan de kindervreter.

Advertisement