Advertisement

Shin-Chan moet Lucky uitlaten en hij vlucht snel weg door een speciaal gemaakt gat in de heg. Mitsy besluit dan om het maar gewoon zelf te doen. Maar net toen ze wilde uitlaten belde Kay, een goede vriendin van Mitsy. Het kwam er niet meer van om Lucky uit te laten. Lucky gaat er maar eens zelf op uit. Hij vindt tussen oude spullen een oude hondenknuffel en is verlieft. Hij neemt de knuffel mee naar zijn hok. De volgende dag moet Shin-Chan Lucky uitlaten en ziet de knuffel. Toen hij hem aan het uitlaten was zagen ze een meisje die hard stond the huilen omdat ze haar knuffel kwijt was. Toen ze weer thuis waren nam Lucky de knuffel mee naar dat punt, het meisje was nog steeds aan het huilen. Lucky gaf de knuffel terug en het meisje was erg blij.

Shin Chan's hond Lucky voelt zich eenzaam, daarna moet Shin Chan Lucky uitlaten, terwijl zijn moeder roept dat ie de hond moet uitlaten. Shin gaat dan naar de tuin en gaat door de heg weg. Mitsy komt dan kwaad buiten en nergens is Shin Chan te zien. Ze gaat dan zelf de hond uitlaten tot de telefoon gaat. Mits zit nu te praten met een vriendin over een baby en nog andere dingen en denk niet meer aan Lucky. Luckey gaat er dan vandoor op de straat to hij een hele hoop afval op de stoep ziet. Daar tussen ziet hij een meisjeshond dat eigelijk een speelgoed hond is.'S avonds zit Shin Chan en Mitsy aan het discusieren wie hond moest uitlaten tot Harry zegt dat ze meer aandacht en voedsel aan Lucky moesten besteeden, terwijl zit Lucky gelukkig buiten in zijn hok met die speelgoed hond en droomt dat ze gelukkig worden. De volgende morgen wilt Shin Chan Lucky uitlaten, maar Lucky wilt niet en Shin Chan merkt op dat Lucky iets probeert te verstoppen. Shin Chan vindt dan die speelgoed hond en denkt wat mits zou doen moest ze dat vieze knuffelbeest vinden, ze zou het weggooien. Shin Chan laat dan Lucky uit tot ze bij die hoop afval een huilend meisje ziet roepen achter een speelgoed hond, nadat haar moeder die daar had weggegooid.Lucky en Shin Chan zien in dat die speelgoed hond van dat huilend meisje is.Dus brengt Lucky de speelgoed hond die stella heet terug naar die hoop afval waar het meisje nog zat te wachten en zag hoe gelukkig ze waren.'S avonds zit Lucky weer eenzaam voor zijn hondenhok tot dat Shin Chan aan komt om in het hondenhok te slapen.

Advertisement