Advertisement

Shin-Chan stormt binnen onder dat zijn moeder aan het strijken is, hij zegt dat hij geen bootje kan vouwen en dat hij de gebruiksaanwijzing niet begrijpt. Shin-Chan houdt zijn moeder zo van haar werk af en ze zegt dat de gemaskerde muchacho op tv is. Shin-Chan gaat meteen kijken maar het beeld gaat raar doen. Hij rent naar zijn moeder en die komt mee. Ze zegt dat als je een klap geeft op de tv dat hij het wel weer doet. Ze doet dit een aantal keer maar het werkt niet. Ze doet het nog één keer heel hard en de tv valt uit. Ze laat een tv repareer man komen, die zegt dat je beter een nieuwe kan kopen omdat deze stuk is, er is te hard op geslagen. Ze gaan de volgende dag een nieuwe kopen.

Shinchan wil de Gemaskerde Muchacho kijken maar als hij de TV aandoet ziet hij dat het beeld uit elkaar trekt. Hij rent paniekerig naar Mitsy toe. Mitsy komt kijken en zegt dat je er een klapje op moet geven om de TV weer goed te laten werken. Maar de TV blijft kapot. Mitsy gaat steeds harder slaan. Dan slaat ze zo hard dat de TV uitvalt en niet meer aan wil gaan. Ze wil de klusjesman niet laten komen omdat hij altijd wil dat ze een nieuwe TV koopt. Maar ze belt hem toch maar. De klusjesman vertelt het probleem en vertelt dat iemand er veel te hard op geslagen heeft. Als ze dat hoort besluit ze toch een nieuwe TV te kopen. Shinchan is eerst verdrietig dat ze pas de volgende dag de TV gaan kopen maar Mitsy geeft hem lekker eten en is hij niet meer zo verdrietig.

Advertisement