Advertisement

Mitsy is bezig met het opruimen van Shin-Chan's strips. Shin-Chan komt binnen en zegt dat het wel tijd werd dat het opgeruimt weg. Mitsy zegt dat ze gerecyceled gaan worden. Ze hadden een contract : Als ik de volgende keer mijn strips weer laat slingeren gaan ze de deur uit. Dit was ondertekent met de handtekening van Shin-Chan 'Zijn achterwerk'. Ze geeft ze mee aan de recycle man en Shin-Chan gaat mee met de wagen. Mitsy heeft dat niet door. Shin-Chan kan de strips niet vinden, ze komen een mooie vrouw tegen en Shin-Chan probeert haar te versieren. De reccycle man merkt dat en Shin-Chan legt het hele verhaal uit van de strips. Hij mag ze meenemen maar hij kan ze niet tillen. Hij wordt tuisgebracht door de recycleman aka Tony.

Shinchan laat al zijn strips op de grond liggen en hij ruimt ze niet op. Mitsy heeft al eerder een afspraak met Shinchan gemaakt, Als hij z'n strips nog ��n keer liet slingeren worden ze gerecycled. Mitsy brengt ze bij de recycleman. Zonder dat Mitsy het ziet springt Shinchan op de recycleauto. Hij zoekt zijn strips. Maar de man merkt dat Shinchan op zijn auto zit. Hij vertelt dat hij zijn strips van de gemaskerde Muchacho zoekt. De man vertelt dat hij vroeger strips van "de man met de cape" had. Shinchan maakt daar een flauwe opmerking over en ze krijgen een beetje ruzie. Als Shinchan z'n strips bij elkaar heeft gezocht kan hij ze niet tegelijk naar huis brengen. De recycleman brengt hem naar huis. Mitsy raakt op dat moment in paniek omdat Shinchan al een hele tijd weg is. Ze rent naar buiten en de recycleauto komt op dat moment aan. Ze ziet Shinchan en ziet dat er niets mis met hem is. Daarna belooft Shinchan dat hij nooit meer zijn strips laat slingeren en hij mag de strips toch houden van Mitsy.

Advertisement