Advertisement

Mits zegt dat boodschappen de laatste tijd steeds duurder wordt, gelukkig heeft ze koekjes voor Shin-Chan voor de halve prijs kunnen krijgen, zo had ze nog geld over om lekkere koekjes voor zichzelf de kunnen kopen, die verstopt ze boven op de kast zodat Shin-Chan ze niet vindt. Shin-Chan komt binnen en wil koekjes en hij vind ze in de kast, hij ziet dat ze voor de halve prijs er zijn. Hij ziet de duurdere koekjes op de kast en stapelt vanalles op om er bij te kunnen. Hij heeft ze en alles valt om. Mitsy komt binnen en ziet Shin-Chan met de koekjes en ze verstopt ze weer. Shin-Chan heeft gehoord waar ze ze verstopt heeft en pakt ze weer, ditkeer stopt hij ze onder zijn kleren en loopt weg naar zijn kamer, Mitsy heeft hem door en gaat naar zijn kamer. Ze ziet zijn rare buik en vraagt wat het is. Ze vraagt of hij op wil staan en Shin-Chan zegt dat hij dat nu even niet wil doen. Ze doet de gemaskerde muchacho na en Shin-Chan kan de verleiding niet weerstaan en doet het ook. Hij staat dus op en de bak met de koekjes valt uit z’n trui. Mitsy wordt nu boos op Shin-Chan.Ze rent hem de heletijd achterna totdat ze uitgeput is. Shin-Chan komt aan met twee glazen water. Hij vraagt wat hier bij hoort en ze eten de koekjes.

Advertisement