Advertisement

"Ik Ontmoet Hishi" is het tweede segment van de 3de aflevering van de Vitello-dub.

Verhaallijn[]

Shinchan zoekt Lucky. Een vrouw heeft al boeken verkocht aan alle peuters in de stad alleen niet aan Shinchan. Ze gaat het vandaag weer proberen om het te doen. Ze kreeg hem alle vorige keren steeds niet te pakken. Ze komt hem weer tegen en begint te praten, Shinchan zegt : ,,Huh, het man-wijf?”. Hij is niet geïnteresseerd en gaat weer verder met Lucky zoeken. De vrouw vraagt als ze mee gaat zoeken of ze dan een boek mag verkopen aan zijn moeder. Shinchan vind het best. Hij zegt dat Lucky dure kwark-taartjes lekker vindt en die koopt de vrouw, Shinchan eet ze op maar Lucky komt niet. Hij zegt ,,Bedankt voor de kwarktaartjes!”. Shinchan rende weg, hij kon en mocht haar niet ontsnappen, dus ze gooide een zender op Shinchan zodat ze hem kon opzoeken met een apparaat. Shinchan zag Lucky zitten in een bak met knuffels, ze deden verstoppertje. Nu was Lucky aan de beurt om te zoeken, Shinchan viel om en de zender rolde over de straat. Een vogel pakt het zendertje en vliegt er mee weg, zo ziet de vrouw dus het verkeerde op haar apparaat. De vogel geeft hem weer aan een andere vogel, die laat hem vallen in het riool, de vrouw gaat in het riool en daar pakt een rat het zendertje. Die rent door het riool en de vrouw er achteraan. Eenmaal boven stond Shinchan er toevallig, ze ging het weer proberen maar Shinchan ontvlucht haar weer.

Hishi is een vrouw die aan elk kind in de buurt een Rinky Dink boek heeft verkocht, behalve aan Shinchan. Ze probeert het steeds, maar Shinchan ontglipt haar altijd. Shinchan doet op dat moment met Lucky (z'n hond) verstoppertje. Hishi komt Shinchan tegen, ze wil mee helpen zoeken, maar alleen als Mitsy dan een boek voor Shinchan koopt. Shinchan vindt het goed, tenminste dat zegt hij. Hij wil Lucky lokken met kwarktaart die Hishi moet kopen. Lucky komt niet en Shinchan eet de kwarktaart dan maar op. Daarna rent Shinchan snel weg, maar Hishi gooit een zendertje op hem. Shinchan valt en het zendertje valt van hem af. Uiteindelijk vindt ze Shinchan terug en brengt deze naar huis toe, ze heeft het opgegeven om een Rinky Dink boek aan hem te verkopen wan het lukt toch niet.

Nederlandse cast[]

  • Shinchan: Melise de Winter
  • Hishi: Marloes van den Heuvel
Advertisement