Advertisement

De peuters moeten allemaal missies voltooien, eerst moeten ze een brug innemen, Max en Nini durven niet, maar Cosmo zegt dat er niets kan gebeuren. Maar Shin-Chan begint aan de brug te schudden, Cosmo denkt dat er een aardbeving is maar als hij merkt dat Shin-Chan het was schold hij hem uit, toen begon Shin-Chan weer te schudden, Cosmo zei : ,,Ik aanbid je” enz. waarop Shin-Chan antwoord : ,,Dat moet zeker een hele opluchting zijn”. De tweede missie is over paaltjes lopen Max kan niet zo snel en Shin-Chan wil er langs, Max valt en kust zo Shin-Chan recht op de mond, Shin-Chan zegt wat wat hij in een soap heeft opgemerkt. Toen begon de derde missie, deze missie moesten ze in een web omhoog klimmen, Uma klimt ook omhoog en Nini zei dat ze het wel leuk vond, Uma zei dat ze haar altijd de zwarte weduwe noemde waarop Shin-Chan zei dat daarom niemand met haar uit wilde omdat zwarte weduwes hun mannetjes op eten. Als vierde missie moeten ze over een boomstam lopen, weer gaat Max niet zo snel en over een andere boomstam loopt Bo er zo overheen. Nu moeten ze met een ring over het water heen, Bo moet eerst en haalt het meteen, Shin-Chan moest toen en zei een paar keer daar ga ik en ging toen toch maar niet, na een tijdje duwde Cosmo hem en hij zwaaide weg en weer terug, hij kwam met zijn sokken in Cosmo’s gezicht. Dori herrinerde hem aan de prijs en hij zwaaide zo naar de overkant, en liet de ring terug vallen die zo op Cosmo’s hoofd terecht kwam. Bij de zesde opdracht moesten ze over vlotten springen, Shin-Chan doet net alsof na zijn eerste sprong zijn been gebroken is en roept dat Dori hem moet komen redden, waarna hij zegt dat het wel weer gaat, hij wilde alleen even testen of zij hem zou komen redden, ze beginnen te zinken of liever gezecht juf Dori want Shin-Chan springt snel verder, aan het eind zegt hij : Je hoeft niet bang te zijn dat je portommonee nat wordt want ik heb hem even geleend. Op het eind heeft iedereen snoepjes en heeft dus iedereen een prijs.

De klas van juf Dori en juf Uma zijn naar een speciaal junior trainingskamp gegaan. De klassen verliezen altijd bij de Olympische Spelen voor junioren. Daarom vindt hoofdmeester Enzo het een goed idee om de klassen te laten trainen en te laten zweten. Iedereen heeft er zin in, behalve Shin Chan. Shin Chan vindt dat ze beter naar een sauna kunnen gaan om te zweten. Maar niemand luistert naar Shin Chan gebazel.

De kinderen doen nog wat oefeningen, daarna is het pauze. Hoofdmeester Enzo vindt dat de kinderen meer hun best moeten doen, hij zegt dat de eerste die het einde van de storm heeft bereikt een prijs krijgt. Shin Chan denk gelijk aan een reisje naar Hollywood met wat bikini babes. Daarom is hij van plan goed zijn best te doen.

De volgende missie is om via een ring een riviertje over te zwaaien. Bo is als eerst aan de beurt, hij doet het heel goed. Daarna is Shin Chan, hij wacht eerst even. Cosmo duwt hem omdat het volgens hem te lang duurt. Shin Chan zwaait daarom weer terug naar waar hij begon en komt met zijn voeten in Cosmo's gezicht terecht. Cosmo is woedend vanwege de vieze voeten in zijn gezicht! Juf Dori herinnert Shin Chan aan de prijs en Shin Chan slingert snel naar de overkant. Als Shin Chan de ring los laat zwaait de ring terug en raakt Cosmo's hoofd. Cosmo is kwaad om alles, maar Shin Chan vindt dat het Cosmo's eigen schuld is.

Bij de volgende missie moeten de kinderen door middel van over vlotten heen te springen de overkant van het meer bereiken. Als Shin Chan aan de beurt is valt hij. Juf Dori komt naar hem toe om te helpen. Shin Chan blijkt uiteindelijk niets te hebben en bereikt de overkant. Juf Dori zinkt ondertussen op het vlot en is kletsnat!

Advertisement